Postaw
na rozwój z GTV
W GTV zauważamy i doceniamy indywidualne atuty naszych pracowników. Zatrudniamy świetnych ludzi i pomagamy im mądrze się rozwijać.
Sukces firmy i naszych produktów zawdzięczamy skutecznemu rozpoznawaniu talentów i powierzaniu zespołom odpowiedzialności za wykonywane zadania.
Aktualnie zatrudniamy ponad 500 osób z kilkudziesięciu krajów. Osoby te identyfikują się z kulturą wolności i różnorodności – dla przyjaznego, kreatywnego i otwartego środowiska pracy.
Nieustannie poszukujemy osób z otwartą głową, zaangażowanych, które potrafią funkcjonować w międzynarodowym otoczeniu, w interdyscyplinarnych zespołach i chcą rozwijać swoje skrzydła w gronie najlepszych specjalistów z Polski i Europy.
Każdego dnia pracujemy nad tym, aby wszystkie osoby zatrudnione w GTV czerpały radość i miały satysfakcję z tego, czym się zajmują.
Praca z nami gwarantuje udział w realizacji społecznie odpowiedzialnych projektów i ambitnych inwestycji, możliwość zgłaszania inicjatyw własnych, a także stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Współpracę opieramy na otwartym dialogu, partnerskiej postawie i przejrzystej komunikacji.
Dołącz do nas
- Tworzenie i realizacja strategii digital marketingowej dla marek grupy GTV, w tym dobór odpowiednich kanałów sprzedaży online z uwzględnieniem specyfiki rynku B2B oraz powiązaniem ze sprzedażą w kanałach tradycyjnych.
- Obsługa i rozwój sprzedaży na platformach marketplace (Allegro, Ceneo, Amazon, eMag, eBay itp.), nadzór nad rozwojem i utrzymaniem sklepu internetowego oraz optymalizacja jego funkcjonowania. Efektywna integracja z wewnętrznymi systemami ERP, CRM oraz systemami partnerów biznesowych.
- Zarządzanie i ustawianie płatnych kampanii reklamowych (Google, Meta, LinkedIn, TikTok), w tym dostosowywanie budżetu oraz monitorowanie efektywności kampanii.
- Wdrożenie i optymalizacja narzędzi marketing automation, w tym automatyzacja kampanii e-mailowych, segmentacja klientów, personalizacja komunikacji oraz monitorowanie skuteczności działań.
- Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek oraz zarządzanie kampaniami płatnymi w wyszukiwarkach.
- Analiza efektywności działań marketingowych, monitorowanie wskaźników wydajności oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych na podstawie danych.
- Odpowiedzialność za planowanie, alokację oraz realizację budżetów sprzedażowych w kanałach e-commerce, z uwzględnieniem efektywnego wykorzystania zasobów i optymalizacji kosztów.
- Koordynowanie pracy zespołu Digital Marketingu, organizowanie szkoleń wewnętrznych.
- Współpraca z działem Product Managementu w zakresie rozwoju oferty produktowej dostępnej w kanałach e-commerce, polityki cenowej oraz pozyskiwania nowych klientów.
- Regularna analiza wyników sprzedaży, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań usprawniających.
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, e-commerce lub pokrewnych.
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z e-commerce, digital marketingiem lub zarządzaniem sprzedażą online (najlepiej w sektorze B2B).
- Sukcesy w kampaniach Google Ads, Facebook Ads oraz znajomość LinkedIn Ads i Meta Ads.
- Biegła znajomość platform e-commerce, systemów ERP, WMS oraz narzędzi analitycznych.
- Doświadczenie w analizie danych, planowaniu i prognozowaniu oraz raportowaniu wyników sprzedaży online.
- Doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu narzędziami marketing automation.
- Umiejętność planowania, zarządzania i realizacji budżetów sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów kampanii marketingowych.
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi, personalizacji oferty oraz efektywnym zarządzaniu budżetem marketingowym.
- Znajomość zasad bezpieczeństwa danych w e-commerce, w tym RODO oraz zarządzanie ryzykiem związanym z działalnością online.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dodatkowy dzień urlopu,
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Wsparcie techniczne dla pracowników (oprogramowanie i sprzęt IT).
- Obsługa zdalna oddziałów zagranicznych.
- Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk.
- Inwentaryzacja sprzętu IT.
- Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników.
- Zarządzanie systemem kart dostępu i centralą telefoniczną VoIP.
- Konfiguracja i serwis drukarek oraz skanerów.
- Obsługa portalu Office 365 i zarządzanie licencjami.
- Dbanie o cyfrowe bezpieczeństwo firmy.
- Wykształcenie wyższe informatyczne.
- Znajomość systemów Windows i MS Office.
- Znajomość sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych oraz sieci LAN, WAN, Wi-Fi.
- Podstawowa znajomość Active Directory.
- Komunikatywny angielski (B1/B2).
- Zainteresowanie informatyką i chęć nauki.
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
- Skrupulatność i dokładność.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Kontrola wyników poszczególnych grup produktowych,
- Analiza wyników sprzedażowych klientów,
- Analiza i przegląd kosztów związanych z procesem sprzedaży towarów / materiałów / usług,
- Przygotowywanie analiz sprzedażowych i raportów okresowych ad hoc wraz z wnioskami,
- Wykonywanie kalkulacji dotyczących rentowności sprzedaży,
- Aktywny udział w procesie budżetowania, forecastowania.
- Znajomość zagadnień związanych z kontrolą kosztów i alokacją kosztów pośrednich w obszarze sprzedaży,
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości lub pokrewne,
- Min. trzyletnie doświadczenie w obszarze controllingu sprzedażowego lub analiz sprzedażowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel (np. Power Query), SQL i MS BI.
Mile widziane
- Znajomość IFS będzie dodatkowym atutem.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dodatkowy dzień urlopu,
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Obsługa zamówień sprzedażowych w systemie WMS,
- Obsługa zamówień zakupowych w systemie WMS,
- Obsługa dokumentów korekt oraz reklamacji,
- Przygotowania raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy,
- Tworzenie zleceń transportowych na frachty krajowe oraz międzynarodowe,
- Bezpośredni kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług transportowych i magazynowych,
- Obsługa magazynów zewnętrznych,
- Dbałość i organizowanie wewnętrznego przepływu towarów i usług,
- Bezpośredni kontakt z innymi działami funkcjonującymi w firmie GTV (w szczególności budowanie relacji i dbałość o poszczególne rynki handlowe),
- Bezpośrednia współpraca z poszczególnymi strukturami magazynów GTV.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie zawodowe w firmie o profilu logistycznym,
- Gotowość do pracy 2-zmianowej,
- Znajomość systemów klasy WMS i ERP,
- Znajomość pakietu Office.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Parking dla pracowników.
- Kompleksowa, bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa klientów,
- Realizacja zamówień klientów (weryfikacja i obsługa złożonego zamówienia, pomoc w doborze zamiennika towaru, wyjaśnianie niezgodności z klientem i wewnątrz firmy),
- Codzienna współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych,
- Efektywna współpraca z innymi działami w firmie,
- Dbanie o dobry wizerunek pracodawcy.
- Doświadczenia w obsłudze klienta,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Umiejętność sprawnej priorytetyzacji swoich zadań,
- Asertywność,
- Znajomość SAP mile widziana.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Kompleksowa obsługa telefoniczna i mailowa klientów,
- Realizacja zamówień klientów (weryfikacja i obsługa złożonego zamówienia, pomoc w doborze,
- Zamiennika towaru, wyjaśnianie niezgodności z klientem i wewnątrz firmy),
- Codzienna współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych,
- Bieżąca kontrola spływu należności,
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami,
- Realizacja budżetu,
- Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie cen,
- Wyjazdy służbowe.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doskonała organizacja pracy,
- Chętne podejmowanie nowych wyzwań.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Pozyskiwanie nowych oraz obsługa bieżących klientów,
- Utrzymywanie z długotrwałych relacji z klientami,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy,
- Ukierunkowanie na realizacje zadań i osiąganie celów,
- Promowanie nowych produktów,
- Wyjazdy zagraniczne.
- Biegła znajomość jęz. rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań,
- Wysoka kultura osobista,
- Doskonała organizacja pracy,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Znajomość branży akcesoriów meblowych,
- Praktyczna znajomość sprzedaży eksportowej,
- Znajomość języka kirgiskiego,
- Znajomość języka kazachskiego.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Współpraca z dostawcami z Azji oraz z Polski,
- Odpowiedzialność za zakup towarów z powierzonej grupy asortymentowej,
- Monitoring stanów magazynowych oraz koordynacja realizacji zamówień,
- Dbałość o terminowość dostaw i realizacji umów,
- Sporządzanie raportów,
- Prowadzenie dokumentacji importowej (dokumenty handlowe do zakupu, transportu i odprawy celnej towaru).
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2),
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista,
- Systematyczność i konsekwencja w realizacji podjętych zadań,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów GTV i Hoegert w obszarze ekspozycji,
- Kreowanie kalendarza produkcji materiałów ekspozycyjnych wykorzystywanych w Polsce i zagranicą,
- Budowanie dostępności i widoczności produktów w punktach sprzedaży,
- Udział w targach polskich i zagranicznych,
- Rekomendowanie i wprowadzanie zmian oraz innowacji kształtujących trendy rynkowe,
- Bieżąca współpraca z Działami Sprzedaży i Product Managerami.
- Wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
- Przygotowywanie projektów ekspozycji w TopSolid WOOD (ekspozytory, showroomy, stoiska targowe),
- Przygotowywanie wizualizacji graficznych ekspozycji przy współpracy z Działem Grafików,
- Znajomość czytania rysunku technicznego,
- Prowadzenie gospodarki magazynowej zapewniającej produkty GTV pod produkcję ekspozytorów,
- Współpraca z Product Managerami w ramach weryfikacji projektów,
- Przygotowywanie kart technicznych i portfolio ekspozycji,
- Współpraca z dostawcami przy produkcji ekspozycji,
- Dbałość o ekspozycję u Klienta – showroomy, ekspozytory (odbiór techniczny, naprawa, zmiany),
- Dbałość o ekspozycję targową,
- Aktualizacja showroomów i ekspozytorów pod względem produktów prezentowanych na ekspozycji,
- Kontakt z Klientami i Działami Sprzedaży w kwestiach technicznych,
- Obecność na targach, szkoleniach, dniach otwartych polskich i zagranicznych,
- Prowadzenie szkoleń dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego ze znajomości produktów GTV,
- Dokładność, zaangażowanie,
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Koordynacja prac związanych z certyfikacją techniczną oraz środowiskową produktów w zakresie europejskich regulacji i norm prawnych oraz poza UE dla wyrobów z grupy akcesoriów oświetleniowych,
- Wsparcie w zakresie certyfikacji dla akcesoriów meblowych oraz narzędzi,
- Współpraca z ośrodkami badawczymi,
- Prowadzenie ewidencji wymagań dotyczących oferowanych produktów, badań oraz przygotowywanie dokumentacji,
- Monitorowanie wymagań oraz rozporządzeń Unii Europejskiej w zakresie grup produktowych oferowanych przez firmę.
- Wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane z dziedziny elektrotechniki, technologii chemicznej, inżynierii procesowej itp.,
- Umiejętność czytania rysunków technicznych,
- Znajomość języka angielskiego technicznego,
- Umiejętność pozyskiwania informacji w zakresie wytycznych i norm wynikających z unijnych dyrektyw oraz rozporządzeń,
- Orientacja w zasadach i przepisach dotyczących ochrony własności przemysłowej i intelektualnej,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Styczność z certyfikacją unijną i rozumienie wynikających z niej wymagań: CE, EMC, LVD, ROHS, RED, REACH, MD,
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint).
Mile widziane
- Znajomość branży oświetleniowej, meblarskiej oraz narzędziowej,
- Umiejętność czytania raportów technicznych,
- Umiejętność pracy wielozadaniowej, pod presją czasu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań,
- Sumienność, samodzielność i zaangażowanie,
- Dyskrecja, rzetelność, uczciwość.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dodatkowy dzień urlopu,
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,\
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu,
- Parking dla pracowników.
- Techniczna analiza akcesoriów meblowych,
- Kontrola jakości prototypów i gotowego wyrobu,
- Przygotowywanie wytycznych do dokumentacji technicznej,
- Wsparcie techniczne klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- Udział w targach krajowych i międzynarodowych.
- Doświadczenie w produkcji i montażu mebli – warunek konieczny,
- Znajomość branży akcesoriów meblowych,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),
- Znajomość MS Office,
- Umiejętność analizy dokumentacji technicznej,
- Kreatywność, dokładność i obowiązkowość,
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracach stolarskich.
- Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK),
- Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV,
- Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji,
- Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 – 08:30),
- Parking dla pracowników.
Pozostańmy w kontakcie
Nie znalazłeś interesującej oferty pracy? Zostaw nam swoje CV – rozwijamy się dynamicznie i być może niedługo będziemy Cię potrzebowali.
Co oferujemy?
Sprawdź, jakie benefity czekają na pracowników.
Poznaj nas bliżej. Dowiedz się, jak się u nas pracuje.
W GTV zatrudniamy ponad 500 osób. Wyróżnia nas nowoczesna struktura organizacyjna, którą cechuje elastyczność i innowacyjność. Szczególny nacisk stawiamy na:
Komunikację
Otwartą komunikację i współpracę między różnymi jednostkami organizacyjnymi. Stworzyliśmy struktury, które umożliwiają szybką i skuteczną wymianę informacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Jesteśmy otwarci na informacje zwrotne, nowe pomysły i stałe doskonalenie naszych firmowych procesów.
Projekty
Nasza codzienna praca jest zorganizowana wokół projektów, które mają określone cele do osiągnięcia. Zespoły projektowe są tworzone z różnych działów, a pracownicy są przydzielani do projektów na określony czas.
Tworzenie zespołów wielofunkcyjnych i samodzielnych
Promujemy zespoły wielofunkcyjne, które składają się z pracowników o różnych specjalizacjach, takich jak marketing, sprzedaż, product management, R&D itp. Takie zespoły są odpowiedzialne za pełny zakres działań związanych z konkretnym projektem lub zadaniem.
Technologię i cyfryzację
Wykorzystujemy zaawansowane technologie i narzędzia cyfrowe do usprawnienia procesów biznesowych, komunikacji, zarządzania danymi i analizy. Automatyzacja, sztuczna inteligencja i analiza danych są stosowane do optymalizacji działań i podejmowania lepszych decyzji.
Chcesz wiedzieć więcej?
Poznaj nasze zespoły.
Dział Marketingu
Marketing składa się z czterech zespołów: Trade Marketingu, Brand Marketingu, Digital Marketingu i Działu Kreacji, które wspólnie realizują wielokanałową strategię biznesową firmy.
- Pracujemy w biurze w Pruszkowie,
- Dysponujemy własnym studio foto/video wyposażonym w profesjonalne kamery, oświetlenie i sprzęt dźwiękowy,
- Ściśle współpracujemy z krajowymi i zagranicznymi działami sprzedaży, wspieramy nasze spółki zagraniczne zlokalizowane w Chorwacji, Hiszpanii oraz Czechach,
- Słuchamy głosu klientów i poprawiamy ich doświadczenia na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką i naszymi usługami,
- Wyróżniamy się kreatywnością w tworzeniu przekazu i wysokim zmysłem estetycznym. Nie jest nam także obca analiza danych w programie Excel.
- Analizujemy dane rynkowe i na ich podstawie współtworzymy strategie dystrybucyjne oraz projektujemy narzędzia handlowe m.in. promocje czy programy lojalnościowe,
- Tworzymy koncepty reklamowe wykorzystujące najlepsze praktyki na styku ATL, BTL, direct marketingu, reklamy internetowej (Google Ads), social media marketingu,
- Dbamy o spójność identyfikacji wizualnej projektowanych materiałów zarówno w wersji elektronicznej, papierowej (m.in. opakowania, instrukcje, katalogi, wzorniki) jak i ekspozycyjnej (m.in. POS, showroomy, reklama wystawiennicza),
- Jesteśmy odpowiedzialni za budowę contentu: opisów produktowych, filmów i zdjęć,
- Zarządzamy treścią naszych firmowych witryn i sklepów internetowych.
Dział Logistyki
Dział Logistyki odgrywa kluczową rolę w efektywnym funkcjonowaniu naszej firmy, szczególnie w sektorze produkcji, dystrybucji i handlu.
- Dysponujemy w pełni zinformatyzowanym Centrum Dystrybucji w miejscowości Moszna-Parcela oraz własnymi magazynami w Pruszkowie.
- Stawiamy na współpracę, skuteczność działania, otwartość na nowe wyzwania oraz innowacyjne myślenie.
- Nasi pracownicy mają możliwość zgłaszania swoich spostrzeżeń dotyczących poszczególnych procesów, atmosfery czy warunków pracy – Twój głos jest dla nas ważny!
- Pracę rozpoczynamy od obchodu naszych magazynów w Pruszkowie i Mosznej-Parceli.
- Zarządzamy magazynem o powierzchni 32 000 m2 – planujemy, kontrolujemy i optymalizujemy wykorzystanie dostępnej powierzchni.
- Regularnie spotykamy się, aby omówić sprawy operacyjne związane z obszarami logistycznymi.
- Przeprowadzamy projekty dotyczące usprawnień w ramach logistyki.
- Współpracujemy z IT w zakresie systemów zarządzania.
Dział Sprzedaży
Dział Sprzedaży jest odpowiedzialny za nawiązanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz osiągnięcie celów sprzedażowych. Współpracuje z Klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i cele biznesowe.
- Współpracujemy z dystrybutorami rynku hurtowego, polskimi i międzynarodowymi sieciami handlowymi, a także rynkiem przemysłowym, w którym obsługujemy największe fabryki meblowe na całym świecie, ale również mniejszych producentów mebli.
- Codziennie budujemy długotrwałe relacje biznesowe, oparte na profesjonalnym doradztwie i wzajemnym zaufaniu.
- Szkolimy technologów produkcyjnych i stolarzy, ale również projektantów i architektów wnętrz.
- Służymy radą i wsparciem, szukając optymalnych i satysfakcjonujących rozwiązań – żadnego pytania nie zostawiamy bez odpowiedzi!
- Pomagamy wybrać odpowiedni asortyment i zapewniamy wsparcie po zakończeniu transakcji.
- Przeprowadzamy prezentacje i udzielamy informacji o produktach.
- Negocjujemy i zawieramy umowy.
- Monitorujemy rynek i analizujemy działania konkurencji.
- W Biurze Obsługi Klienta czekamy na Twój telefon – jesteśmy zawsze gotowi, aby udzielić wsparcia.
Dział Badań, Rozwoju i Produkcji
Dział R&D zajmuje się tworzeniem oraz doskonaleniem nowych i istniejących produktów. Ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i innowacyjności GTV.
- Pracujemy w biurze w Pruszkowie.
- Zatrudniamy technologów, konstruktorów i analityków.
- Wsparciem dla nas są nowe technologie – specjalistyczne programy do projektowania w 3D, z ich udziałem model nowego produktu zmienia się w dokumentację wykonawczą i technologiczną.
- Mamy ponad kilkadziesiąt wzorów przemysłowych i patentów, a wszystko to razem świadczy o wyjątkowości naszych produktów.
- Analizujemy potrzeby techniczne stawiane przez rynek.
- Weryfikujemy parametry techniczne, przeprowadzamy eksperymenty i testy, dokonujemy próby trwałości i wytrzymałości produktów.
- Przygotowujemy dokumentację techniczną dwu- i trzywymiarową.
- Pozyskujemy certyfikaty i atesty.
- Nawiązujemy współpracę z uniwersytetami, ośrodkami badawczymi i ekspertami branżowymi w celu wymiany wiedzy, realizacji projektów badawczych i transferu technologii.
Dział IT i Transformacji Cyfrowej
W naszym dziale zajmujemy się infrastrukturą techniczną, pomagamy użytkownikom oraz rozwijamy produkty cyfrowe. Wspieramy też zarządzanie projektami i wdrożenie strategii firmy. Naszą misją jest łączenie technologii z biznesem.
- Pracujemy hybrydowo.
- Posiadamy dedykowane zespoły SCRUMowe, rozwijające poszczególne produkty cyfrowe.
- Wspieramy użytkowników biznesowych, rozwiązujemy problemy, szkolimy i edukujemy.
- Monitorujemy, utrzymujemy i rozwijamy naszą infrastrukturę techniczną, zarówno lokalną jak i chmurową.
- Dbamy o to, by projekty dostarczały wartość i wspierały realizację strategii.
- Każdy dzień rozpoczynamy od daily zespołów.
- Odbieramy zgłoszenia od użytkowników i rozwiązujemy występujące problemy.
- Analizujemy, projektujemy, programujemy, testujemy, wdrażamy i cieszymy się z każdej nowej funkcjonalności.
- Monitorujemy i usprawniamy całą nasza architekturę systemową, dla jak najlepszych doświadczeń użytkowników i klientów.
- Wspieramy realizację firmowych projektów, raportujemy postępy i budujemy w organizacji kompetencje projektowe.
- Wdrażamy rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję…
- …ale tego opisu akurat nie wygenerował ChatGPT 😊
FAQ
Masz do nas pytania? Zobacz, czy nie znajdziesz odpowiedzi tutaj.
Po publikacji ogłoszenia o pracę, rozpoczyna się zbieranie aplikacji od Kandydatów.
1. Selekcja nadesłanych CV, listów motywacyjnych i innych dokumentów aplikacyjnych.
2. Pierwszy kontakt z wybranymi Kandydatami.
Nasz dział HR kontaktuje się telefonicznie z wybranymi Kandydatami w celu dodatkowej weryfikacji aplikacji i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
3. Spotkanie online z wybranymi Kandydatami.
Na tym etapie spotykamy się z wybranymi Kandydatami. Korzystamy z połączenia video, z aplikacji Teams. Rozmowa kwalifikacyjna obejmuje spotkanie z przyszłym przełożonym i pracownikiem działu HR. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej opowiadamy o pracy na danym stanowisku. Kandydat odpowiada na nasze pytania i opowiada szerzej o swoich kwalifikacjach, doświadczeniu oraz motywacji. Ten etap rekrutacji może również obejmować testy kompetencji (np. językowe). Przewidziany jest również czas na pytania od samego Kandydata.
4. Spotkanie w siedzibie firmy z wybranymi Kandydatami.
Na tym etapie spotykamy się z wybranymi Kandydatami w siedzibie firmy GTV w Pruszkowie, ul. Przejazdowa 21 lub w naszym Centrum Dystrybucji zlokalizowanym w parku MLP Pruszków II, Moszna-Parcela 29, hala D1. Weryfikujemy kompetencje przez wywiad behawioralny oraz pytania doprecyzowujące. Ten etap rekrutacji może wymagać przygotowania i prezentacji zadania rekrutacyjnego przed potencjalnym przełożonym.
5. Informacja zwrotna.
Po wybraniu osoby, którą chcemy zatrudnić, Kandydaci otrzymują informację zwrotną. Po pierwsze, zwycięski Kandydat zostaje poinformowany o pozytywnym rezultacie procesu rekrutacji. Po drugie – informację o zakończonej rekrutacji otrzymują również pozostali Kandydaci.
6. Złożenie oferty Kandydatowi.
Po wybraniu Kandydata, dział HR składa ofertę pracy.
Nasz dział HR dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej przeanalizować Twoją aplikację. Oczekuj na telefon lub wiadomość mailową. Możesz też sprawdzić status swojej aplikacji na w zakładce „Moje aplikacje” na portalu pracuj.pl.
Pamiętaj, że proces onboardingu jest przede wszystkim dla Ciebie – naszym zadaniem jest zapewnienie Ci wszystkich niezbędnych informacji, umożliwienie integracji z zespołem oraz wsparcie w dostosowaniu się i wdrożeniu do nowego środowiska pracy.
1. Przywitanie i wprowadzenie
Pierwszego dnia zostaniesz przywitany przez członków zespołu, pracodawcę lub osobę odpowiedzialną za onboarding. Będziesz zapoznawany z firmą, otrzymasz kluczowe informacje dotyczące bezpieczeństwa, zasad korzystania z systemów i ogólnych procedur.
2. Zapoznanie z zespołem
Zostaniesz wprowadzony do swojego zespołu. Może to obejmować krótkie spotkania, w czasie których poznasz swoich współpracowników, dowiesz się, jakie są ich role i jak mogą Ci pomóc w trakcie pracy.
3. Onboarding formalności
W pierwszych dniach pracy często konieczne jest załatwienie formalności administracyjnych. Będziesz proszony o podpisanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, takich jak umowy, klauzule poufności itp.
4. Przegląd polityki firmy
Będziesz zapoznawany z zasadami i politykami firmy, takimi jak regulamin pracy, kodeks postępowania, polityka bezpieczeństwa, zasady korzystania z narzędzi IT itp.
5. Szkolenia i wprowadzenie do systemów
W zależności od rodzaju pracy, możesz otrzymać szkolenia wewnętrzne lub zewnętrzne, aby nauczyć się obsługiwać narzędzia, systemy informatyczne lub procesy specyficzne dla firmy. Będzie Ci również przekazywana wiedza dotycząca codziennych zadań i obowiązków, abyś mógł jak najlepiej wykonywać swoją pracę.
6. Cele i oczekiwania
W czasie onboardingu możesz również omówić cele i oczekiwania dotyczące Twojej roli w firmie. Przez rozmowy z przełożonym lub zespołem dowiesz się, jakie cele należy osiągnąć, jakie zadania będziesz wykonywać i jak Twoja praca wpisuje się w większą strategię firmy.
7. Integracja kulturowa
Onboarding często zawiera elementy integracji kulturowej, które mają na celu wprowadzenie Cię w firmową kulturę i wartości. Może to obejmować spotkania z liderami, prezentacje dotyczące historii i misji firmy, a także uczestnictwo w spotkaniach zespołowych i wydarzeniach firmowych.
Możliwości rozwoju i awansu w GTV są bardzo duże. Awans zazwyczaj związany jest z przejściem na wyższe stanowisko w hierarchii firmy i rozszerzeniem zakresu odpowiedzialności powierzonej pracownikowi. Zmiana ta może być także powiązana ze zwiększeniem uprawnień.
Od wielu lat praktykujemy także system rekrutacji wewnętrznych, czyli poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy wśród własnego personelu zatrudnionego w różnych działach i pionach firmy. Możemy się pochwalić znakomitym procentem pracowników, którzy rozwinęli swoje kariery właśnie w ramach awansów poziomych przeprowadzonych w ramach naszej organizacji.
Ponadto stwarzamy naszym pracownikom możliwość udziału w licznych kursach i szkoleniach, dzięki czemu mają możliwość stałego podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji.