Wrzesień obfitował w szkolenia i spotkania z klientami krajowymi i zagranicznymi. Zaczęliśmy od eventu zorganizowanego przez dla klientów oświetlenia inwestycyjnego. W dniach 18-21 września gościliśmy firmy z Litwy, Łotwy, Estonii, Ukrainy i Gruzji na szkoleniu produktowym połączonym z atrakcjami. Uczestnicy wydarzenia poza prezentacją naszej marki mieli okazję zobaczyć, jak działa centrum logistyczne GTV, po którym oprowadzili ich pracownicy Działu Logistyki. Spotkanie miało też swoją mniej formalną stronę, w której zapewniliśmy gościom ciekawe atrakcje takie jak ekstremalny off road 4×4 i zwiedzanie najciekawszych miejsc Warszawy. Event zwieńczyła uroczysta kolacja.
Szkolenie to dobra okazja na przedstawienie nowości i bestsellerów z oferty GTV, zapoznanie kluczowych klientów z kierunkiem rozwoju naszej firmy i wzmocnienie relacji biznesowych. Dla nas to z kolei okazja do lepszego poznania klientów i ich potrzeb, wymiana doświadczeń i zacieśnianie relacji. To także forma podziękowania klientom za dotychczasową współpracę.