GTV dołączyło do grona wystawców na tegorocznych targach Light + Building we Frankfurcie nad Menem.
Od 18 do 23 marca, polska firma GTV prezentowała swoje produkty podczas międzynarodowych targów Light + Building. Podczas wydarzenia, GTV wyeksponowało m.in. profile LED, które wpisują się w najnowsze trendy branży oświetleniowej. Szczególną popularnością cieszyły się profile dwustronne, nabijane do szaf. Ze względu na swoją unikatową formę, wzbudziły one zainteresowanie wśród gości wydarzenia.
GTV wykorzystało nowoczesne, innowacyjne rozwiązania prezentowania produktów. Najważniejszym elementem stoiska był stół interaktywny. Elementy oświetlenia zostały zatopione w tokenie z żywicy, który uruchamiał określone akcje i pozwalał na skuteczną prezentację produktów. Po nałożeniu tokenu na stół, aktywowany stawał się zawarty w nim content. Taka forma prezentowania produktów zrobiła wrażenie na gościach i cieszyła się dużą popularnością.
Targi Light + Building to bardzo ważne wydarzenie, które jest przeglądem najważniejszych, światowych trendów branży oświetleniowej. GTV to ważny gracz na kilkudziesięciu rynkach. Naszym celem jest nie tylko nadążanie za międzynarodowymi trendami, ale przede wszystkim kreowanie ich.
Light + Building we Frankfurcie nad Menem to największe i najbardziej prestiżowe tragi prezentujące najnowsze trendy z obszaru oświetlenia, elektrotechniki oraz automatyki domów i pomieszczeń. Tegoroczne targi odwiedziło ponad 220 000 tys. osób z całego świata.
GTV gości na najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Produkty polskiego dystrybutora prezentowane były w ostatnich miesiącach m.in. na kbb Birmingham czy MTKT w Kijowie.