Uczestniczyliśmy 17 maja 2018 roku w konferencji ,,Doing business with Brazil” poświęconej rozwojowi biznesu w Brazylii. Organizatorami wydarzenia była Ambasada Brazylii w Warszawie oraz Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza.
Dyrektor brazylijskiego oddziału GTV – opowiadał o drodze rozwoju naszej firmy na tamtejszym rynku. Przedstawiciele ambasady podkreślali, że Brazylia jest największym partnerem Polski w Ameryce Łacińskiej i widzą w ostatnich latach rosnącą liczbę inwestycji. Brazylia oferuje wiele możliwości dla inwestycji i polskich przedsiębiorstw, które szukają partnerów. Studium przypadku firmy GTV, zostało docenione przez uczestników konferencji, którzy odebrali drogę GTV jako historię sukcesu i dobry wzór dla firm, które planują inwestować na rynku brazylijskim.
Nasz przedstawiciel wygłosił prezentację, podczas której zakomunikował kluczowe etapy rozwoju spółki i pierwsze doświadczenia na rynku brazylijskim.
Odkryliśmy, że strategia sprzedaży musi być zupełnie inna niż w Europie. Brazylia to nie kraj dla amatorów ani firm z krótkoterminową wizją. Dwa lata to czas na poznanie biznesu, a zarabiać zaczyna się w pięć–sześć lat.